مار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

حوزه ریاست و روابط عمومی


شرح وظایف  :


  1. ارتباطات :

سیاستگذاری ، برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های ماسب برای انعکاس اهداف ، سیاستها ،فعالیتها ، برنامه ها و مواضع سازمان به مخاطبان ، رسانه ها و جامعه .

 

گردآوری ، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای مردو ، نخبگان و رسانه ها در زمینه فعالیتهای سازمان و ارائه آن به مدیریت

 

تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینه سازی برای برقراری ارتباطات بین آنان

 

اعلان مواضع سازمان

 

عضویت و شرکت در جلسه های مهم سازمان به منظ.ر آگاهی از سیاستها ، خط مشی ها ، برنامه ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهمائی ها و جلسه ها

 

تدوین تقویم جامع ارتباطات سازمانی در قالب ملاقات ها و بازدیدهای مسئولان سازمان با شخصیتهای حقیقی و حقوقی ، کارکنان و اقشار مختلف با هدف تداوم و گسترش اصولی و تلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی

 

تهیه و تنظیم اطلاعات پایه ای از سازمان  برای ارائه به مراجعان و میهمانان سازمان به زبان های مختلف

 

ایجاد اراتباط احسن با مطبوعات ، رادیو تلویزیون و خبرگزاری ها و بهره برداری بهینه از آنها برای اطلاع رسانی به مردم


 

  1. امور فرهنگی و نمایشگاها:

مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمائی تخصصی و عمومی سازمان

پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان و گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه

تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی تبلیغی در ساختمانها و محوطه ها

مدیریت نمایشگاها (سالانه ، دائمی ) در خارج و داخل سازمان

طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان

تهیه ، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل سازمان

راه اندازی و اداره موزه و اتاق انتظارات سازمان

تولید و سفارش ساخت آگهی های تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستند سازی سازمان


  1.  انتشارات

تدوین کتب ، جزوه ها و تهیه موارد انتشاراتی به منظور معرفی سازمان

 

گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها ، فعالیتها طرحها و برنامه ها ، با شیوه ها و قالبهای موثر و مناسب

تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی

انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی سازمان

 



  1. سنجش افکار :

تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه / فصلی/ سالیانه) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارائه به مدیریت

نقد و بررسی بازتاب فعالیتهای سازمان در نظر اقشار مردم به ویژه نخبگان رسانه ها و دستگاهها از یکسو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت

سنجش افکار عمومی درون سازمانی  به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت

 

طراحی واجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه موثرتر در بهبود جریان امور سازمان

 


  1. پژوهش و برنامه ریزی :

تهیه گزارشهای عملکرد دوره ای از فعالیتهای روابط عمومی

نوآوری ، خلاقیت و طراحی فعالیتهای جدید در قلمرو وظلیف روابط عمومی